Markalarımıza ait sosyal medya hesaplarının iletişimi tercihleri doğrultusunda; Sosyal Medya platformlarında yürütülecek stratejilerinin belirlenmesi ve iletişiminin etkin şekilde sürdürülmesi, markamızın kapsamında belirlenecek platformlarda yürütülecek sosyal medya çalışmaları sayesinde sosyal medyadaki bilinirliğinin arttırılarak sayfaya yeni kullanıcı çekmek, sayfayı takip eden kullanıcılarla sürekli iletişimde olmak, profile yakınlık sağlayarak bağlılığın yukarı çekilmesini sağlamak, takipçilerinin sürekli takipte olduğu sosyal platform sayfası haline getirmek hedeflenmektedir.

Hizmetler

Markalarımıza sosyal medya hesapları dahilinde sosyal medya iletişimi hizmetleri sunulmaktadır. 

Bu hizmet, sayfaların takipçileri dikkate alınarak “Sosyal Medya Strateji” ,  “Sosyal Medya Topluluk Yönetimi”, “Sosyal Medya Takip Raporlama” ve ‘’Proje Geliştirme‘’ kalemlerini kapsar. Öngördüğümüz hizmetler aşağıdaki konuları içermektedir: 

  • Stratejik Danışmanlık,
  • Topluluk Yönetimi,
  • Dijital Medya Takip & Şikayet Yönetimi ve
  • Proje Geliştirme.

Sosyal Medya Stratejik Danışmanlık

Sosyal medya stratejisi hazırlama, geliştirme, hedef kitleye göre sayfayı adapte etme ve güncelleme hizmetidir. Hazırlanacak olan strateji aşağıdaki hizmetleri kapsamaktadır:

  • Takipçilerin artışına yönelik stratejik plan geliştirme ve
  • İçerik, yaklaşım ve iletişim fikirleri.

Sosyal Medya Topluluk Yönetimi

Markamız adına oluşturulmuş ve sayfalara katılım sağlanması, hedef kitle iletişim dilinin geliştirilmesi, sayfaya bağlı kullanıcı oluşturulması ve profile merak, ilgiyi oluşturacak kullanıcıların ve potansiyel müşterilerin kazanılması hizmetleridir.

 Hizmet Detayları:

  • Sosyal medya hesaplarının belirlenen sıklıkta kontrol edilmesi,
  • Kullanıcı öneri ve taleplerinin yönetilmesi,
  • Sosyal medya hesaplarında kullanıcı tarafından oluşturulacak olan soru, yorum gibi içeriklere karşı aksiyonların alınması,
  • Profil için düzenlenen tanıtımların ve etkinliklerin sosyal medyaya entegre olarak yayılımını sağlamak üzere sosyal ağlardan duyurulması,
  1. İçerik kaynaklarının araştırılması ve oluşturulması,
  2. İçerik yönetimi,
  3. Topluluk yönetimi hizmetlerinin raporlanması,
  4. İçerik takvimleri oluşturulması; 
  5. İçeriklere ait görsel tasarım uygulamaları ( Video gibi prodüksiyon gerektiren özel projeler hariç. )
  6. İçeriklerin yayınlanması.